1 iunie la showul aeronautic din Clinceni

Din multitudinea de evenimente puse la cale, ca in fiecare an, de Ziua Copilului, noi ne-am decis sa mergem la spectacolul cu avioane de pe aerodromul de la Clinceni. Nu ne place foarte mult aglomeratia din parcuri, traditionala in astfel de zile si nici imbulzeala de la fiecare loc unde se intampla ceva pentru cei mici. In plus, evenimente si ateliere au loc destul de des, show-uri aeronautice destul de rar. Eu mai stiu doar de BIAS – Bucharest International Air Show & General Aviation Exhibition, eveniment organizat anual pe aeroportul Aurel Vlaicu (pentru interesati: anul acesta se tine pe 21 iunie: http://bias.aero).

Iesirea la Clinceni a fost o iesire la iarba verde, la camp. Intrarea in localitate se face din Bragadiru iar comuna ni s-a parut frumoasa, verde si ingrijita. Din Clinceni se face stanga in intersectia unde se gaseste clubul sportiv din localitate si se merge vreo 2 km pe un drum asfaltat, bun.Dupa respectivii doi kilometri, in stanga se lasa un drum pietruit care duce la aerodrom.

Citeste continuarea pe blogul nou: www.toypedia.ro

 

4 thoughts on “1 iunie la showul aeronautic din Clinceni

  1. am fost si noi in fiecare an (in afara de acesta) si ne-a placut enorm
    intr-unul din ani am reusit sa convingem 2 aviatori mai in varsta sa ne lase sa urcam in avionul lor
    a fost super tare! (parafrazand vorbele copiilor)
    La multi ani de 1 Iunie!

    • Mie imi e tare ciuda ca nu am stiut ca se puteau face zboruri cu copiii (insotiti, presupun). Campul era imens, nu am ajuns sa ne plimbam peste tot. Iar de avionul care facea zborurile am aflat abia la spartul targului :(. Dar data viitoare nu mai ratam ocazia.

  2. Ma bucur ca v-ati distrat. Si noi am fost duminica la spectacol. Nu am putut sta foarte mult fiindca micuta noastra s-a plictisit destul de repede, desi e pasionata de avioane.
    Eu sunt hotarata sa mergem si anul viitor. 😉

Spune-ne parerea ta!

