Bebe 2: Ganduri, nostalgii, nerabdari

davidAm dat peste un blog mai vechi, tinut cand eram acasa cu David, de care m-am pierdut cand am intrat in valtoarea muncii de birou. Iar pe blog am gasit un articol care mi-a reamintit ce ma asteapta in doar cateva luni:

*********************

Bebe e terorist mic

Post de descarcare nervoasa si calmat nervii in vederea evitarii urlarii la copil.

A dormit o ora. Acum foarte multe ore.

  • I-am facut lapte cu gris. Nu vrea
  • I-am facut piure cu pui. Nu vrea
  • I-am facut peste. Nu vrea
  • I-am facut salata de fructe. Nu vrea
  • I-am pus Baby TV. Nu vrea
  • Hai sa ne jucam! Nu vrea.
  • Pe sanie. N-a vrut
  • Sa doarma. Nu vrea
  • Cantecelel prefeate. Nu le vrea

E rosu la ochi. Se freaca la greu. Isi patura cu el. Nu vrea sa doarma.

Urla, plange, urla. Se da cu capul de podea (la propriu). Ma zgarie.

Cosmin pleaca la 9 de la birou.

Exista somnifere pentru bebei?

*********************

Imi dau seama ca de abia astept sa trec iar prin asta. Nu as fi spus acelasi lucru acum 3 ani cand am scris articolul cu pricina. Dar acum abia astept sa tin in brate un nou bebe al meu. Sa masez picioruse, sa simt mirosul de nou nascut, sa alaptez, sa am parte iar de primul zambet, prima rostogolire, primul pas, sa vad manute intinse spre mine pentru luat in brate, sa fac poze la haine manjite de mancare, sa invat iar limbi straine formate din cuvinte monosilabice.

De data asta va fi si mai frumos. Pentru ca voi invata cum sa am grija de doi copii, cum sa ii fac sa se iubeasca chiar si atunci cand se vor parui. David va avea si el un bebe in casa, ma va ajuta sa am grija de el, probabil se va maturiza putin, cu siguranta nu va fi mereu usor. Vom relua ceva ce am mai facut, dar intr-o forma cu totul si cu totul noua. Deja-vu si, totusi, nu chiar.

Probabil voi mai reveni la acest post intr-o perioada cand voi simti ca imi vine sa imi iau lumea in cap sau cand imi va veni sa ii incui pe amandoi pe vreundeva. Si mai tarziu, probabil iar voi reciti aceste randuri cu intelepciunea cuiva care a trecut prin toate si stie cum a fost si ce s-a intamplat.

Dar am mare incredere in noi, in relatia pe care o avem cu David, in familia noastra. Da, stiu, ma astept sa se certe, sa se regrete, sa se bata, sa urle, sa ameninte, sa planga, sa implore, sa imi arunce priviri razboinice. Ma astept la intrebari, frustrari, tristeti, momente de epuizare, nopti nedormite, zile nelinistite, raceli suplimentare, otite suplimentare, aceleasi spitale, aceiasi doctori, un copil in plus. Iar masina plina de bagaje, scutece, pachetele, suzete, creme, lotiuni, ceai de anason, filme la ceas de noapte, cantecele, carucioare, body-uri si botosei.

Sa vina, ca de abia le asteptam. Vom fi patru, deci va fi mai multa iubire :).

PS: Ma iertati, probabil voi avea o perioada putin mai nostalgica 🙂

2 thoughts on “Bebe 2: Ganduri, nostalgii, nerabdari

  1. Sa fiti sanatosi! Eu sper totusi sa semene cu prima experienta destul de cuminte si usoara :). Ca altfel de experiente nu am si s-ar putea sa ma panichez daca nu mananca :).

Spune-ne parerea ta!

