Trece timpul …

… ca nebunul … vorba cantecului.

Azi vorbeam cu o prietena despre cat de repede trece timpul. Ma uitam la fetita ei, care are acum 5 ani si pe care o stiu de la 3 luni si ne aminteam de cele cateva luni de CIC in care ne-am plimbat impreuna copiii pe strazile Popesti-ului.

Tot gandindu-ma la cat de repede cresc cei mici, mi-am adus aminte de acest video facut cand David era si el mititel. Si zau daca nu ma bucur ca, in curand, o sa mai avem un bebe πŸ™‚

Atunci atat de mic. Acum asa de mare, la fel de scump

David

4 thoughts on “Trece timpul …

  1. trece repede timpul ,asa e!
    nostalgia m-a cuprins si pe mine de cateva zile πŸ™‚
    felicitari pentru bebele care va veni si va doresc sa fie sanatos, iar sarcina linistita πŸ™‚

  2. Pingback: Articolul meu de suflet | Pitici, dar Voinici

  3. Pingback: Articolul meu de suflet | ToyPedia | Review-uri de jucarii

Spune-ne parerea ta!

