Liebster Award

Am ajuns si eu, ca o bloggerita noua ce sunt, la prima mea leapsa, pentru care ii multumesc Antoanetei, persoana din spatele minunatului Pitici, dar Voinici. Stiu ca exista bloggeri/bloggerite care nu apreciaza foarte tare astfel de activitati. Mie, insa, imi plac pentru ca, de cele mai multe ori, ofera informatii despre persoanele din spatele blogurilor pe care le urmaresc aproape zilnic. Este un mod de a scrie despre tine, altfel decat o faci de obicei si, astfel, ajungem sa ne cunoastem mai bine.

Revenind la leapsa, regulile sunt mai jos, in engleza:

  • You must link back the person who nominated you.
  • You must answer 11 questions by the person who nominated you.
  • You have to pick 11 people to nominate and write 11 questions for them.
  • You can’t nominate the person who nominated you. (so much nomination…)
  • You must tell the nominees they have been nominated (as I was saying, it would sound better in ro).

Iar intrebarile (si raspunsurile) sunt:

1. Care este ultima carte citita?

In acest moment ma “lupt” cu drag cu trilogia “Urzeala tronurilor” iar inainte de asta am citit, in paralel cel mai recent roman al lui Dan Brown, “Inferno” si “Different” de Youngme Moon. De obicei, citesc doua carti in paralel, una de literatura, pentru ca ma relaxeaza si una in legatura cu profesia mea.

2. Ceai sau cafea?

Cafea, clar. Pentru mine, ceaiul este ce bei atunci cand esti racit. De altfel, nici nu ma dau in vant dupa ceai si nu imi plac deloc ceaiul negru, alb, verde, de fructe si diferitele variatiuni care exista acum.

3. Ai tatuaje? Ti-ar placea sa iti faci? Daca da, ce anume?

Nu am tatuaje, nu sunt o persoana rezistenta la durere si ma feresc de orice ar putea sa o provoace. Inclusiv la dentist, cand solicit anestezie pentru orice fleac. Asa ca nu cred ca voi avea vreodata un tatuaj. Dar daca mi-as face, as alege un simbol pentru armonie.

4. Ce melodie te obsedează în momentul actual?

Nu pot spune ca ma obsedeaza o anumita melodie. Intr-adevar, din cand in cand dau peste cate o melodie pe care, o vreme, o ascult mai mult. De exemplu, acum ascult des de tot “Domani, domani” (Al Bano & Romina), “Amor, amor” (BZN) si “Nu stiu cine esti” (Loredana & Cornel Ilie).

5. Unde ai vrea sa calatoresti anul acesta?

Anul acesta vrem sa ajungem, candva, in Austria, unde avem niste prieteni buni. Cam acesta este planul, speram sa si iasa :). Si musai undeva la mare, pentru ca David e mare fan. Nu ne-am hotarat unde vom merge la mare. Stiu insa, ca de data aceasta, o sa caut un hotel cu piscina ca sa poate el sa inoate mai linistit, ca tot mergem la inot de aproape 3 luni.

6. Ce hobby-uri/pasiuni interesante ai?

Nu le-as numi chiar pasiuni 🙂 si am foarte putin timp liber, insa incerc ca, din cand in cand, sa fac lucruri pentru mine. Pe lista as trece asa: boardgames-urile (oricand, oricat, orice, imi stresez prietenii cu ele), lucrul prin curte, cartile, istoria si, recent, ToyPedia 🙂 pe care as vrea sa am suficient timp sa il dezvolt cum ma gandesc eu :). Si imi mai place sa ma uit la filme, in special seriale. Toate astea, cand nu trebaluiesc sau cand nu ma joc cu David.

7. Ce seriale urmaresti?

Lista e lunga: Grey’s Anatomy, Grim, Perfect Wife, Suits, Criminal Minds, Parenthood, Downton Abbey sunt cateva. Si niste emisiuni gen reality: Amazing Race, Survivor si The Apprentice.

8. Ce piesă vestimentară ai purtat des până acum?

Anul trecut a fost perioada in care am purtat rochii. Imi sta foarte bine cu ele. De curand, am inceput insa sa port combinatii de pantaloni cu sacou, casual style.

9. De la 1 la 10, cam cât de ordonată eşti ca persoană?

Pana acum ceva timp, mi-as fi dat un 2, cu indulgenta. Pentru ca asta ma incurca insa, am inceput sa lucrez la acest aspect si, zic eu, am ajuns la un 5. Sper sa ajung pe la 7, dar mai sus nu cred ca pot. Nu as fi eu :).

10. Ce mancare iti place?

Mancarea chinezeasca, salata de vinete, branza de tara, friptura cu mult mujdei, rosiile si cam toate fructele. Nu prea mananc legume, nici ciorba, decat daca e radauteana, fara tocanite, ghiveci, zacusca si orice fel care presupun legume gatite.

11. Trei celebrităţi cu care ai lua cina?

Sunt multi oameni pe care as fi vrut sa ii cunosc dar, ca sa ma refer la cei care traiesc, i-as nominaliza pe Stephen Hawking, Ionut Budisteanu si pe Richard Branson. Pe primul pentru ca este un om fascinant, puternic care a reusit depaseasca o boala fizica pentru a-si valorifica inteligenta si a schimba lumea . Pe al doilea pentru ca reprezinta viitorul si pentru ca as vrea sa inteleg, de la un tanar, cum mi-as putea sustine copilul astfel incat sa descopere ce ii place si sa exceleze la acel lucru iar pe al treilea, pe care l-am ascultat atunci cand a venit in Bucuresti, pentru ca este un model de curaj, energie, creativitate, non conformism si perseverenta in urmarirea obiectivelor.

In ceea ce priveste intrebarile mele, eu am mixul urmator:

1. Ce fel de carti iti place sa citesti?

2. Carte sau kindle?

3. Ceai sau cafea?

4. Care este cea mai frumoasa amintire din copilarie?

5. Top 3 locuri in care ai vrea sa ajungi in viata si de ce?

6. Ce iti place sa faci in timpul liber?

7. Trei celebritati cu care ai vrea sa stai de vorba o ora?

8. Care este persoana care te-a marcat in viata, in afara parintilor si de ce?

9. Scopul scuza mijloacele?

10. Cum te redresezi atunci cand simti ca nu mai poti?

11. Ce loc ai recomanda unui prieten pentru urmatorul concediu, din proprie experienta?

Dupa cum spuneam la inceput, fiind atat de noua in “bransa” nu sunt, inca, prietena cu multi bloggeri / multe bloggerite. Asa ca daca voi trimite cuiva care nu participa la astfel de actiuni, e suficient sa imi dati un comentariu si voi avea grija sa nu repet greseala. Eu nominalizez urmatoarele persoane, dintre care una imi este prietena iar pe restul le citesc cu placere chiar dinainte sa am blog: Cristina, Lili (pe care am descoperit-o recent, dar care scrie frumos), Gabi, Irina si Ozzy. Ma voi opri aici, promit ca data viitoare sa respect regula mai bine.

Spune-ne parerea ta!

