Prima zi acasa cu copilul

Fiecare viitor parinte asteapta cu nerabdare primele momente acasa, cu copilul. Si mai toti parintii ne aducem aminte cu drag de ele.

Eu imi aduc aminte ca am vrut sa il duc inapoi la spital. Nu de alta, dar in manualul de instructiuni “primit” la cursul de puericultura de la Filantropia nu scria ce sa ii facem ca sa nu urle.

Cand am plecat de la spital, totul era foarte bine. Sotul fericit, eu mai odihnita, machiata si aranjata sa ma simt bine, copilul imbracat si pus in culcusul pregatit in masina. Nasii cu noi, cu prajiturele, sampanie si tot tacamul. Eram pregatiti de mare sarbatoare.

Ajungem acasa si, pana sa sara dopul la sampanie, copilul se pune pe urlat. Tare si fara intrerupere. Am luat prin eliminare principalii vinovati: i-am dat sa manance, i-am schimbat scutecele, l-am plimbat / leganat in speranta ca poate adoarme.

Nimic! El continua sa isi demonstreze capacitatea pulmonara. Nasii in sufragerie, cu toate pregatirile neatinse. Noi doi in dormitor. Copilul era in pat, urla. Noi ne uitam la el si habar nu aveam ce are. Si tin minte ca, la un moment dat, am vrut sa ne intoarcem la spital. Seara pe la 7. Copilul urla de la 5, Il schimbasem de cateva ori, sa manance nu voia, nasii singuri in sufragerie, noi singuri cu el. Ce sa-i facem, eram si destul de speriati!

Pana la urma, nasii se retrag discret si amanam sarbatoarea pentru o zi mai calma. Noi sunam la pediatra sa vedem cand ajunge. Noroc ca stabilisem cu ea sa vina fix in ziua in care l-am adus acasa, pentru a-l vedea si a ne da cateva sfaturi bune pentru parinti proaspeti.

In prima lui zi acasa, David a urlat de cand am intrat pe usa, de la ora 17.00, pana la ora 23.00 cand a aterizat in bratele pediatrei lui. Care l-a pus pe umar si l-a batut pe spate pana a ragait. Si in 30 de secunde dormea bustean. Pentru ca in toata nebunia nasterii si a celor ce au urmat, noi am uitat ca saracul copil trebuie sa eructeze si ca are nevoie de ajutor.

Pe bune acum, chiar am meritat-o :)! Voi cum ati petrecut prima zi acasa cu bebe?

Spune-ne parerea ta!

