Cub multi-activitati

Cat a fost David mic, am fost fan al jucariilor “multi-tasking”, cum le spuneam eu. Jucarii cu mai multe activitati, deoarece David le gasea mai interesante. S-a plicitisit mai greu de jucariile care ii permiteau sa faca mai multe lucruri.

O astfel de jucarie este si un cub cu multiple activitati (pagina in engleza, nu am mai gasit produsul in magazinul din Romania) pe care l-am luat de la Imaginarium. Imaginarium este, de altfel, unul dintre cele mai bune magazine de jucarii din Romania, dupa parerea mea. Imi plac jucariile, materialele, culorile, prezentarea, amenajarea magazinului. Preturile sunt mai ridicate insa o parte dintre jucarii chiar unice.

Cubul are tot felul de accesorii pentru diverse activitati, pe fiecare fata:

  • O fata are un ceas pe care eu l-am folosit insa ca sa il invat cifrele pe David. Pe aceeasi fata are si un minilabirint in care trebuie sa ordonezi bilute cu numere de la 1 la 10;
  • Pe alta fata poti face un mini-traseu pentru bilute. Este una dintre activitatile care lui David i-am placut cel mai mult. Pe aceeasi fata, poti folosi 4 roti dintate pentru a construi un mic mecanism care il va fascina pe cel mic;
  • A treia fata contine 6 spatii pentru introdus 6 forme diferite. Stim cu totii ca jucariile cu forme sunt de baza in primele 18-24 de luni ale copilului.
  • A patra fata contine mai multe vehicule pe care copilul le poate plimba, precum si spatii unde sa introduci piese reprezentand prime 3 cifre sau litere.
  • Capacul contine spatiu pentru introdus forme (se aude si o melodie atunci cand copilul introduce forma in cub), jucarii melodioase si un spatiu de joaca cu mingea.

Nu cred ca va invata, cu aceasta jucarie, cifrele sau literele. La un an e prea mic pentru a le invata iar pana va deveni interesat de astfel de activitati va fi prea mare pentru a se mai juca cu acest cub. Ii va dezvolta insa abilitatile de miscare si coordonare, fiind o jucarie foarte potrivita pentru copiii activi.

Capacul se deschide iar spatiul dinauntru il poti folosi pentru a depozita accesorii atunci cand cel mic nu se joaca cu ele. Cubul il va tine ocupat destul de mult. Desi este recomandat de la 1 an, eu il consider potrivit de pe la 8 luni. Chiar daca cel mic nu va sti sa faca toate activitatile, va fi fascinat de piese si de muzica. Va invata sa manuiasca piesele respective, se va juca cu mingea, va impinge cubul, se va tine de el pentru a incerca sa se ridice in picioare, ii va gasi cu siguranta diverse alte intrebuintari :).

Fisa “tehnica” a cubului multi-activitati de la Imaginarium:

  • Jucarie ideala pentru copii de la 8 luni – 1 an;
  • Tine copilul ocupat mai mult timp, ideala pentru cei activi;
  • Multiple activitati pentru a-i dezvolta abilitatile de miscare si coordonare;
  • Foarte bun joc de introdus forme;
  • Materiale de foarte buna calitate, nu contine piese mici.

De unde il cumperi:

Se gaseste exclusiv la magazinele Imaginarium. Pe site am observat ca nu mai este, cred insa ca l-am vazut in magazin in urma cu putin timp. Costul lui era de 250 de lei.

Spune-ne parerea ta!

