In cautarea comorii

“In cautarea comorii” este un titlu inventat pentru un joc la care m-am gandit in timp ce urmaream plictisita pentru a n-a oara un episod din “Jake si piratii din Tara de Nicaieri”. Cu siguranta ca si multi alti parinti s-au mai gandit la acest joc, eu il scriu pentru parintii care vor sa se joace cu copii lor, nu au jucarii la indemana (sau nu au chef sa se joace iar cu ele) si au nevoie de o idee.

Pentru “In cautarea comorii”, ai nevoie de un pix si o foaie de hartie, un obiect care sa joace rolul comorii si un copil caruia sa ii placa comorile si piratii si care sa aiba chef de joaca.

Jocul in sine e simplu: ascunde “comoara” si deseneaza o harta in care sa ii arati copilului unde ai ascuns comoara. Ai grija sa o desenezi cat mai bine si sa i-o explici. Functioneaza foarte bine daca va jucati intr-un loc pe care copilul il cunoaste foarte bine.

David a fost incantat de joc. Mai ales de partea cu harta deseneata. Intr-adevar, a avut nevoie de ajutor la descifrat, desi ne-am jucat acasa iar locul marcat arata bucataria. Insa, cu putin ajutor, a descifrat harta si a gasit comoara singur.

Distractiv este si sa il lasi pe el sa ascunda comoara. Eu i-am facut planul casei, i-am aratat care sunt incaperile si l-am pus pe el sa deseneze “x” -ul in camera in care ascunsese comoara.

Mie mi se pare un mod mult mai distractiv de a ma juca cu David. Jucariile ma plictisesc ingrozitor, prefer jocuri interactive care sa presupuna si un pic de miscare.

Voi cum va jucati cu copiii vostri?

Spune-ne parerea ta!

