Parcul Lumea Copiilor din Tineretului – un loc de joaca imens

Astazi am descoperit parcul Lumea Copiilor de la Palatul Copiilor din Bucuresti. Desi stam in zona si trecem zilnic pe acolo, intotdeauna am avut alt traseu atunci cand am mers in Parcul Tineretului. Pot spune insa ca, dintre toate parcurile si spatiile publice cu diverse activitati pentru copii pe care eu le-am vazut in Bucuresti, parcul acesta mi-a placut cel mai mult: este mare, curat, ingrijit si cu multe optiuni de petrecere a timpului.

Iata ce mi-a placut mie cel mai mult (si nu am reusit sa vad chiar tot):

  1. Multe locuri de joaca si activitati pentru copii de toate varstele: un labirint de tobogane si tuneluri imens, colorat, cu tobogane de diferite forme si la diferite inaltimi; mai multe locuri de joaca ceva mai mici, alte locuri de joaca gonflabile, numai bune pentru sarit; spatiu pentru jucat cu mingea si jucat la nisip; o roata imensa care iti ofera o priveliste frumoasa a zonei, un traseu pe apa cu barcute cu diferite animale: lebada, broasca, urs, cai de mare, delfini, caracatita;
  2. Activitati pentru copii mari sau adulti: terenuri de volei, baschet, fotbal etc, cart normal si off road, zone cu aparate de gimnastica, piscine, zona cu mese de sah;
  3. Activitati pentru familie si/sau grupuri: gasesti acolo zone special amenajate pentru gratar;
  4. Este frumos amenajat, cu multe elemente care sa te atraga: mici fantanite cu pietre si cascade – deliciul copiilor, paraiase, chioscuri si diverse zone amenajate frumos cu bancute.

Bineinteles, exista parcare (fara plata si suficient de mare), un restaurant si diverse chioscuri. Nu ne-am uitat la preturi. Pot spune insa ca o tura cu roata costa 10 lei /adult si 5lei / copil iar o tura cu barcuta (2 persoane) costa 10 lei. Rezonabil, as spune eu.

Iata si galeria de poze din Parcul Lumea Copiilor:

Spune-ne parerea ta!

